Reklama w Google - Linki sponosrowane, Kampanie Google Adwords
Twoje reklamy mogą być wyświetlane w wynikach wyszukiwarki Google
Reklamy Twoje mogą być wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w wyszukiwarce Google. Oznacza to, że reklama trafi tylko do osób, którzy są nią zainteresowani. Dzięki temu przyciągniesz uwagę nowych użytkowników i klientów
Klikając w reklamy wyświetlane w górnej części oraz prawej górnej części strony wśród wyników wyszukiwania, użytkownicy mogą dokonać zakupu lub uzyskać więcej informacji o Twojej firmie.
Jak działają reklamy Google AdWords - linki sponsorowane?
Dzięki reklamie Google AdWords precyzyjnie dotrzesz do grupy docelowej zainteresowanej tym co oferuje Twoja strona internetowa, Twój sklep internetowy, Twój portal.
Możesz reklamować się i pokazywać Twoją stronę osobom wyszukującym w wyszukiwarce Google. Nawet jeśli pojawiasz się już w standardowych wynikach wyszukiwarki Google, to program AdWords może ułatwić Ci dotarcie do nowych grup docelowych korzystających z Google oraz sieci reklamowej - Twoje reklamy będą również się wyświetlać na rożnych innych stronach o tematyce związanej z tym co oferujesz! Większa kontrola
Możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możesz również stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony. Mierzalna opłacalność
Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płacisz tylko wtedy, kiedy Twoja reklama jest klikana przez użytkowników. To oznacza, że każda złotówka z Twojego budżetu jest wydawana na pozyskanie nowych klientów.
Zobacz film pokazujący jak działa reklama w Google - linki sponsorowane:
Jeżeli interesuje Cię reklama w Google - linki sponsorowane to napisz do nas na e-mail pozycjonowanie@sstore.pl lub zadzwoń 781 802 300.
|